C - Kort maar krachtig.
- Maurits van Overmeire
- 2 dagen geleden
- 1 minuten om te lezen
Met 3 ( drie ) ( trois drei, tria ) staan we om 08u30 aan de Fina. Na beraadslagen zetten we ons in beweging richting wetteren. Freddy, Francky en (f)Rik(y) , bollen naar de werken aan de schelde alwaar Freddy erover zegt dat de werken gedaan zijn en de dijk richting Destelbergen terug “ open “ is. Dit blijkt niet volledig waar want in Wetteren Ten Ede moeten we een beetje veldrijden doen en ook ewa te voet, maar we zijn niet alleen. Hup richting Destelbergen, daar besluiten we niet de F4 richting Lokeren te rijden maar naar het centrum van Beervelde. We leggen een stop in, “ in de bonte koe “. Verder aan de lichten naar rechts om aan de nieuwe brug ( in de maak ) over de spoorweg terug de F4 op te rijden richting Lokeren. Daar trekken we de snelheid op. Vervolgens via de wijk achter “ interflower “ naar de Hilaerestraat en dan in colonne naar de brug over de E17. Die nemen we niet maar we nemen de parallele brug, deze die ons naar de lindestraat brengt. We ploffen neer op het terras van “ Den Denny “ met een ritje van ongeveer 51 Km en een gemiddelde van een ronde 23Km/u. ‘t was plezant maar dorstig.

(f) Rik (y)





Opmerkingen