top of page

De blog met de verslagen van alle voorgaande jaren kan je nog steeds terugvinden op https://stuurke1.blogspot.com/

“Cinglé du Ventoux: drie keer op die reus van de Provence… chapeau! Wat een prestatie. En eerlijk: een beetje zot zijn doet blijkbaar toch behoorlijk zeer, als we de commentaren mogen geloven 🙂🙂”



 
 
 

Opmerkingen


bottom of page