top of page

De blog met de verslagen van alle voorgaande jaren kan je nog steeds terugvinden op https://stuurke1.blogspot.com/

7de aanwinst dit seizoen !

“We hebben er weer een nieuw lid bij in onze wielerclub — jawel, al de 7de aanwinst dit jaar! Welkom aan Tom Van Malderen, die overkomt van WTC Heikant.

Andere nieuwkomers dit jaar :

A : EELSING Geert

B : BUYST Timothy, VAN ACKER Yves en DE WILDE Bram

C : GOEDESEUNE Franky en ROELS Johan



 
 
 

Opmerkingen


bottom of page